شناسهٔ خبر: 44148056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

مبتلا شدن 804 بیمار جدید به ویروس کرونا در اصفهان / 384 بیمار در آی سیو

موج نیوز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مبتلا شدن 804 بیمار جدید به ویروس کرونا در اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل طی شبانه روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

آرش نجیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به مبتلا شدن 804 بیمار جدید کرونایی در اصفهان بیان کرد: تعداد 250 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا با علائم بالینی طی شبانه روز اخیر در بیمارستان های استان به جز دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل بستری شدند.

وی گفت: همچنین در همین مدت زمان تعداد 192 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار مرگ و میر کرونا در استان ادامه داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 32 بیمار مشکوک به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 22 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است.

آرش نجیمی تعداد کل بیماران مبتلا به کوید 19 در استان به جز کاشان و آران و بیدگل را یک هزار و 909 نفر عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر از این تعداد 384 بیمار در وضعیت وخیم ترو دربخش مراقبت های ویژه و آی سیوها تحت درمان ومراقبت هستند.

 

نظر شما