شناسهٔ خبر: 44148040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری پیشرو در پویش سبز گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص گازرسانی در چند سال اخیر در استان رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده و جزء شرکت‌های پیشرو در پویش سبز گازرسانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری بیش از ۹۹.۳ درصد و در مناطق روستایی را ۸۹.۸ درصد است.

او گفت: علاوه بر، برخورداری ۳۲۳ هزار و ۹۵۶ خانوار جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز تاکنون بیش از ۳۳۲ هزار و ۳۴۶ مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند که تعداد ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ مورد در حوزه شهری و ۹۸ هزار و ۹۹ مورد در حوزه روستایی است.

بیشتر بخوانید

حیدری عنوان کرد: از این تعداد مشترک، ۴ هزار و ۴۳۹ اشتراک در هشت ماهه سال جاری واگذار شده است.

حیدری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹ شهر از ۴۰ شهر و ۵۰۹ روستا از مجموع ۹۴۶ روستای استان از این نعمت الهی برخوردار شده اند گفت: عملیات گازرسانی به شهر بازفت به عنوان چهلمین و آخرین شهر استان مراحل پایانی خود را می‌گذراند که با پیوستن این شهر به شبکه گاز در حوزه شهری صد در صدی خواهیم شد.

او اضافه کرد: علاوه بر گازرسانی شهر بازفت، تعداد ۳۴ روستای استان نیز عملیات گازرسانی آنان در حال اجرا می‌باشد که همگی این پروژه‌ها تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/خ

نظر شما