شناسهٔ خبر: 44148037 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فتاح:

بنیاد مستضعفان آماده حمایت از مدافعان سلامت است

تهران- ایرنا- رییس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد آمادگی دارد با توجه به اوج‌گیری دوباره کرونا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت به‌کار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بنیاد مستضعفان، "سید پرویز فتاح" افزود: بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع کرونا در کشور با امکانات در اختیار خود، خدماتی را برای تامین محل اسکان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌های درگیر مبارزه با کرونا ارائه داد و علاوه بر امکان اسکان شبانه‌روزی، طبخ و توزیع غذای گرم کادر درمان را نیز برای برخی از بیمارستان‌ها فراهم کرد.

وی بیان‌داشت: اکنون نیز با توجه به درگیری کشور با موج سوم شیوع ویروس کرونا، بنیاد مستضعفان آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و همچنین تامین غذای گرم و میان‌وعده کادر زحمتکش درمان و مدافعان سلامت در تهران و برخی از شهرهاست.

برپایه این گزارش، اسکان مدافعان سلامت و کادر درمان و همچنین تامین غذای گرم بیمارستان‌های درگیر کرونا، در کنار در اختیار قرار دادن ۲۴ دستگاه آمبولانس، از جمله نخستین اقدامات بنیاد مستضعفان در روزهای نخست شیوع کرونا بود که علاوه بر ارائه این خدمات به کادر درمان، در ۹ ماه گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت نقدی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌دیده از کرونا در کشور از سوی این بنیاد تخصیص داده شده است.

نظر شما