شناسهٔ خبر: 44147853 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و اداره‌کل میراث فرهنگی گلستان

محمدرضا بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اسرافیل وزیری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه همکاری مشترک با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در راستای حمایت از اجرا و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیت‌های موجود دو دستگاه منعقد شد.

وی افزود: کمک به تأمین اشتغال ایثارگران، کمک به اشتغال پایدار شاغلان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کارآفرینان تحت پوشش بنیاد در حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تلاش برای ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی مربوط به ایثارگران و کمک به فرهنگ گردشگری ایثارگران ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: با امضای این تفاهم‌نامه هم‌افزایی خوب بین دستگاهی به وجود آمده و اثرات آن منشأ خیروبرکت برای جامعه ایثارگری استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.
انتهای پیام

نظر شما