شناسهٔ خبر: 44147262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شوخی دوباره فاور با هالند: این دفعه دو گل زدی(عکس)

شوخی‌های لوسین فاور با ارلینگ هالند مهاجم گلزن این تیم دیشب در دیدار این تیم با کلوب بروژ هم ادامه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند با زدن دو گل در جریان پیروزی 3-0 دورتموند مقابل کلوب بروژ بلژیک بار دیگر مرد اول زردپوشان آلمانی بود. این دو گل پانزدهمین و شانزدهمین گل او در لیگ قهرمانان بود. شانزده گل تنها در دوازده بازی در این لیگ بزرگ.

 

اما درست مثل روز شنبه در بازی دورتموند با هرتابرلین که با چهار گل هالند همراه بود  لوسین فاوره سرمربی او در دقایق پایانی بازی ستاره نروژی اش را بیرون کشید در بازی دیشب مقابل بروژ این اتفاق عیناً تکرار شد و هالند در 10 دقیقه پایانی از بازی بیرون کشیده شد.

 

در بازی قبلی مقابل هرتا وقتی هالند در دقایق پایانی تعویض شد او چند ثانیه در کنار زمین با فاوره در حال صحبت بود و به نظر می‌رسید این دو نفر بر سر تعداد گلهای او در زمین اختلاف دارند. به نظر می‌رسید سرمربی سوئیسی دورتموند به ستاره اش می گفته که در جریان بازی سه گل به ثمر رسانده ولی هالند با انگشتهای خود عدد چهار را نشان داده و اصرار داشت که به هرتا چهار گل زده است.

 

 

این بار اما نوبت فاوره بود که گلهای هالند را به دقت بشمارد و در زمان بیرون آمدن ستاره نروژی انگشت‌هایش را به نشانه عدد 2 به او نشان بدهد.

 

سباستین کهل از اعضای کادر فنی دورتموند مسئول روابط بازیکنان و باشگاه درحالیکه در کنار خط ایستاده بود و حرکت لوسین فاوره در مقابل هالند را می‌دید سعی کرد از این فرصت برای شوخی کردن با ستاره نروژی و سرمربی تیمش استفاده کند. او در حالیکه انگشت‌هایش را به آنها نشان می‌داد با لبخندی بر لب از فاوره و هالند پرسید: " دو؟ سه؟ یا دو؟ این بار بالاخره چند گل زد؟ "

 

 

سباستین کهل در پایان بازی در مقابل خبرنگاران با سوالهای زیادی درباره این حرکت لوسین فاوره و هالند مواجه شده و در پاسخ گفت: " مساله امروز به هفته پیش برمی گشت. هالند امروز دوباره گل زد و برای ما بازیکن خیلی مهمی بود. برای همین بود که ما همه خوشحال بودیم. هالند متوجه شوخی بود و ما هیچ مساله ای نداشتیم".

 

 

 

 

 

 

نظر شما