شناسهٔ خبر: 44147250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماجرای قطعی آب خیابان مهدوی ارومیه چه بود؟

غیر مجاز بودن انشعاب آب در منطقه بهارستان ارومیه عامل اصلی قطعی آب از سوی شرکت آب و فاضلاب ارومیه عنوان شد که با پیگیری های خبرگزاری فارس، مشکل قطع آب این مشترکان غیرمجاز به صورت موقت تا زمان اتمام محدودیت های کرونایی، رفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه با اعلام مخاطبان خبرگزاری فارس، مبنی بر پیگیری قطعی آب در منطقه بهارستان خیابان مهدوی ارومیه خبرنگار فارس پیگیر ماجرای قطعی آب در این منطقه شد.

مخاطبان فارس طی ارسال پیامی اعلام کردند شرکت آب و فاضلاب در حساس‌ترین روزهای کرونایی کشور آب را به روی ساکنین منطقه بهارستان خیابان مهدوی بسته است.

طی پیگیری خبرنگار فارس از شرکت آب و فاضلاب منطقه یک ارومیه، مشخص شد ساکنین این منطقه طی 10 سال گذشته به صورت غیرمجاز از آب شرب‌ استفاده می‌کردند و بارها به این مشترکان ‌تذکر داده شده است که انشعاب خود را تبدیل به احسن کنند و از طرف شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای با تجهیزات کامل برای ثبت نام قانونی انشعابات در محل حضور پیدا کردند و تعداد 220 خانوار اقدام به خرید انشعاب کرده اما در این راستا 70 خانوار اقدام به خرید انشعاب قانونی نکرده‌اند.

شرکت آب و فاضلاب ارومیه در این خصوص طی جوابیه‌ای اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب ارومیه در راستای صیانت از حقوق بیت المال و ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان محترم علی الخصوص در مناطق بهداری کوچه‌های سروستان و بهارستان در سال ۹۸  با انتشار فراخوان عمومی و اطلاع رسانی به مالکین محترم  مبنی بر واگذاری انشعاب آب شرب کرده است که در این راستا به تعداد ۲۲۰ رشته انشعاب به مالکین واگذار شد. 

در ادامه جوابیه آمده است: تعداد ۷۰ مورد از مالکین علی رغم صدور اخطارهای متعدد با مصارف بی رویه آب شرب به صورت غیرمجاز باعث ایجاد کاهش افت فشار آب و همچنین نارضایتی سایر اهالی شده که شایان ذکر است در مورخ ۹۹/۹/۵ فقط هشت فقره انشعاب غیر مجاز قطع و به سایر متخلفین اخطار جمع آوری  صادر شده است.

طی پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر وصل آب ساکنین غیرمجاز انشعاب محله در ایام محدودیت های کرونایی شرکت آب و فاضلاب با دریافت تعهد برای مجاز کردن و خریداری انشعاب اقدام به وصل انشعاب آب مناطق مسکونی در این منطقه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما