شناسهٔ خبر: 44147114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

صنایع پایین‌دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه انرژی گفت: صنایع پایین‌دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری استفاده شود.

وی از احداث شهرک صنعتی در محدوده‌های بنک و کنگان خبر داد و اضافه کرد: به منظور توسعه اشتغال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود باید شهرک‌ها و نواحی صنعتی گسترش یابد.

استاندار بوشهر ادامه داد: صنایع پایین‌دستی گاز و پتروشیمی از نظر زیست‌محیطی دارای وضعیت بهتری نسبت به دیگر صنایع هستند و اشتغال‌زایی بالایی در پی خواهند داشت.

وی با تأکید بر توسعه صنایع پایین‌دستی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر بیان کرد: لازمه توسعه صنایع پایین‌دستی گاز در استان بوشهر ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

گراوند بابیان اینکه شهرک‌های صنعتی باید در شهرستان‌های هم‌جوار پارس جنوبی توسعه یابد افزود: جنوب استان بوشهر فرصت بسیار خوبی برای توسعه صنایع گاز و پتروشیمی است.

استاندار بوشهر تأکید کرد: توسعه صنایع پایین‌دستی به نفع استان بوشهر است و باید از این ظرفیت برای توسعه صنایع پایین‌دستی استفاده کرد.

نظر شما