شناسهٔ خبر: 44147025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

برگزاری گنگره شهدا نیازمند کمک بین‌بخشی است

فاطمه توفیقی

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسترسازی‌ها برای برگزاری هر چه بهتر گنگره ملی شهدای استان زنجان طی سال آینده در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (۵ آذرماه) در مراسم گلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی برای بسیجیان معسر استان، با اشاره به بسترسازی‌هایی که برای برگزاری گنگره شهدای ملی استان طی سال آینده در حال انجام‌ است، اظهار کرد: رزمندگان معسر که فاقد مسکن هستند در استان شناسایی شده و با هماهنگی‌های که انجام شده است، امروز به ‌صورت نمادین در سراسر کشور مراسم گلنگ‌زنی احداث این خانه‌ها، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: کمیته‌های ۹ ‌گانه‌ برای مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان جهت کمک به نیازمندان تشکیل شده است که از جمله این کمیته‌ها، آزادسازی زندانیان، تامین مسکن برای نیازمندان، کمیته دانش‌آموزی و کمیته بسته‌های معیشتی بهداشتی و ... است.

طهماسبی ادامه ‌داد: در حوزه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان، به زوج‌های نیازمند استان ۲۶۰ سری جهیزیه در روزهای آینده تحویل داده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان بین افرادی که به واسطه شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده‌اند، توزیع می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌ها در هفته بسیج به ‌صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: در هفته بسیج ۱۲۰ پروژه عمرانی و فرهنگی از جمله احداث خانه محروم، خانه عالم و ۵۲ سالن ورزشی آماده و تحویل نیازمندان شد.

انتهای پیام

نظر شما