شناسهٔ خبر: 44146878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صدور ۱۰۷ مورد جهت ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان آذربایجان‌غربی

سینا پسران افشاریان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : تعداد ۱۰۷ مورد موافقت اصولی جهت ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری اظهار کرد : یکی از مسئولیت های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به تبع آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی صدور مجوز ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی جهت تامین رفاه و استراحت کاربران جاده ای خصوصا مسافرین و رانندگان گرامی است.

 وی ادامه داد : استان آذربایجان غربی نیز به لحاظ طولانی بودن راههای مواصلاتی نیازمند احداث مجتمع خدماتی و رفاهی متعدد است که از این رو تاکنون ۱۰۷ مورد موافقت اصولی جهت ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است.

 شکری گفت : تاکنون در استان تعداد موافقت اصولی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در حال بهره برداری ۲۲ مورد ، در حال احداث ۲۹ مورد و در حال استعلام ۵۶ مورد بوده است که امید می رود با سرمایه گذاری و حمایت بخش خصوصی روند احداث و تکمیل مجتمع های خدماتی و رفاهی شتاب بیشتری یابد.

 این مقام مسئول ضمن اشاره به قوانین احداث مجتمع خدماتی و رفاهی اذعان داشت : حداقل فاصله بین مجتمع خدماتی و رفاهی و یا تیرپارک از منتهی الیه خروجی زمین مجتمع قبلی تا ابتدای زمین پیشنهادی برای احداث مجتمع خدماتی و رفاهی و یا تیر پارک در آزاد راه ها ۲۰ کیلومتر در همان سمت ، بزرگراه ۳۰ کیلومتر در همان سمت و راههای اصلی و فرعی ۴۰ کیلومتر در همان سمت و ۱۰ کیلومتر در سمت مقابل است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما