شناسهٔ خبر: 44145221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مصوبه افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات ابلاغ شد

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روز چهارشنبه مصوبه افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

 

مصوبه افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

 

هیات وزیران در جلسه بیست‌وهشتم آبان 1399 به پیشنهاد وزارت اطلاعات و به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و تأیید شورای حقوق و دستمزد، با افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات موافقت کرد.

 

براساس این تصمیم، فوق‌العاده جذب فوق از تاریخ یکم مهرماه 1399 تا میزان 50 درصد با تشخیص وزیر اطلاعات از محل منابع و اعتبارات مصوب مربوط آن وزارتخانه و با رعایت بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور افزایش مییابد.

 

منبع: ایلنا

نظر شما