شناسهٔ خبر: 44144733 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حکم رئیس جمهوری؛

یکتا اشرفی عضو هیات تجدیدنظر شورای رقابت شد

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیات تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به یکتا اشرفی آمده است: به استناد جزء(ب) بند(۱) ماده(۶۴) و بند(۲) ماده(۵۵) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های اصل (۴۴) قانون اساسی مصوب ۱۳۸۶.۱۱.۸ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی به موجب این حکم به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب می‌شوید.

رییس جمهوری تصریح کرد: توفیق شما و سایر اعضای آن شورا را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

خانم اشرفی ریاست پژوهشکده امور اقتصادی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی را در کارنامه خود دارد و تحصیلات خود را در رشته دکتری علوم اقتصادی گرایش توسعه - انرژی از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ کرده است.

نظر شما