شناسهٔ خبر: 44143961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارشناس فوتبال: تراکتور مشکلات فنی عدیده‌ای دارد

تبریز-ایرنا- کارشناس، مربی و کاپیتان سابق تیم تراکتور گفت: این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر مشکلات فنی عدیده ای دارد و باید در اسرع وقت این مشکلات حل شود.

صاحب‌خبر -

اصغر اعتباری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با وجود اینکه تمرینات تراکتور در فرصت مناسب تا اغاز لیگ برتر آغاز و نفرات مورد نظر سرمربی تیم نیز استخدام شدند، اما در دو بازی اول لیگ برتر ایرادات اساسی در کلیت بازی تیم مشاهده شد که به نظر می رسد کادر فنی برای رسیدن به موفقیت با این نفرات مسیر دشواری پیش روی دارد.

وی خط دفاعی ناهماهنگ و متزلزل را از مشکلات برجسته فنی تیم تراکتور قلمداد و اضافه کرد: متاسفانه این ضعف از فصل گذشته تاکنون وجود داشته و با وجود اینکه تغییراتی در نفرات این خط ایجاد شده است اما هنوز نه تنها ضعف ها برطرف نشده است بلکه بر آن اضافه نیز شده است که اشتباهات فردی در پاس دادن و لو دادن توپ های ساده نشان دهنده ضعف های انفرادی بازیکنان است.

اعتباری اظهار کرد: دریافت ۲ گل در ۲ بازی برای تیمی که ادعای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی بریا فصل بعد  را دارد، چندان راضی کننده نبوده و اگر این روند تداوم یابد، نباید امیدواری های زیادی به این تیم داشت.

وی نبود مهاجم گلزن و فرصت طلب را از دیگر ایرادات فنی تیم فوتبال تراکتور دانست و ادامه داد: مهاجم الجزایری که در ۲ بازی اخیر به طور کامل بازی کرده است، نشانه ای از مهاجم شش دانگ ندارد و در اغلب جنگ های تن به تن مغلوب شده و توان چندانی از رد شدن مقابل بازیکن حریف ندارد.

اعتباری، مجموع ایجاد فرصت های گل در دو بازی اول لیگ برتر توسط تراکتور را بسیار ناچیز بیان کرد و گفت: با وجو اینکه تراکتور در این بازی های به لحاظ تصاحب توپ از حریفان خود سرتر بود، اما این برتری هیچ نتیجه ای در پی نداشت و فرصت های گل چندانی برای این تیم حاصل نشد که نشان می دهد مشکلات تاکتیکی نیز در تیم وجود دارد.

وی با بیان اینکه کادر فنی تراکتور به شدت نیازمند حضور مربی بومی و کارکشته است، افزود: متاسفانه مسئولان باشگاه هیچ نظارت و رصد دقیق بر کار سرمربی تیم ندارند و وقتی قراردادی با یک سرمربی بسته می شود، گویا تمام اختیارات باشگاه نیز به او سپرده می شود که چنین روندی نابودی باشگاه را به دنبال خواهد داشت.

وی به منصوریان توصیه کرد حداقل از ۲ مربی بومی که سال های قبل در کنار تیم بوده و با روحیات و شرایط فنی و حواشی تیم آگاهی دارند، به جمع کادر فنی خود اضافه کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز در ۲ بازی اول لیگ برتر فصل جاری با کسب ۲ تساوی صفر بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان و یک بر یک برابر نساجی هواداران خود را از حضور مقتدارانه در این لیگ ناامید کرده است.

این تیم در هفته سوم فردا / پنجشنبه/ در تبریز از تیم سپاهان اصفهان میزبانی می کند.

نظر شما