شناسهٔ خبر: 44143608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سولسشایر: با یک امتیاز دیگر صعود می‌کنیم اما می‌خواهیم صدرنشین بمانیم/ مشکلی با پنالتی زدن رشفورد ندارم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید هدف او و مردانش صعود به‌عنوان سرگروه و برخورداری از شانس قرعه‌ای آسان‌تر در مرحله حذفی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی 4 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش در اولدترافورد مقابل تیم استانبول باشاک‌شهیر که سبب شد شیاطین سرخ با 9 امتیاز صدرنشین گروه H‌ باقی بمانند و شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی افزایش دهند، به خبرنگاران گفت: من احساس می‌کنم که در همان نیمه اول همه توانستند انگیزه تیم ما را برای صعود ببینند. بازیکنان ما می‌خواستند بازی کنند و از بازی‌شان هم لذت بردند. به هر حال این یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان بود و خب شما می‌توانید از بازیکنان منچستریونایتد انتظار داشته باشید که از چنین مسابقه‌ای لذت ببرند. ما موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای ساختیم، گل‌های بسیار زیبایی هم زدیم و من در کل از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در تمجید از ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای و دنی فن‌دبیک هافبک هلندی تیمش هم گفت: من فکر می‌کنم که این دو کم‌کم دارند به شیوه بازی تیم ما عادت می‌کنند. البته دنی می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. ادینسون هم یک شماره 9 کلاسیک باتجربه است که ما از مدت‌های پیش نبودش را در تیم‌مان احساس می‌کردیم. من همچنین از شیوه بازی آنتونی مارسیال در سمت چپ میدان هم بسیار راضی هستم.

 

سولسشایر در پاسخ به این سؤال که چرا در حضور برونو فرناندز، رشفورد پشت پنالتی شیاطین سرخ ایستاد گفت: مارکوس پنالتی‌زن بسیار خوبی است و برونو هم با اعتمادبه‌نفس پنالتی می‌زند. اگر برونو احساس کند که می‌خواهد شانس گلزنی از روی نقطه پنالتی را به مارکوس بدهد، خب مشکلی نیست. آنتونی هم مقابل لایپزیگ یک پنالتی زد پس مشکلی نیست اگر او هم بخواهد پنالتی بزند. بازیکنان می‌توانند این مسئولیت را میان خودشان تقسیم کنند.

سولسشایر درباره مضطرب شدن تیم در دقایق پایانی بازی خاطر نشان کرد: زمانی که 3 بر صفر جلو می‌افتید و پای‌تان را از روی پدال گاز برمی‌دارید، خب حریف هم جرأت پیدا می‌کند جلو بکشد. با این حال پیروزی 4 بر یک در لیگ قهرمانان آنقدر نتیجه خوبی هست که بتوان از آن راضی بود. ما یک امتیاز دیگر می‌خواهیم تا صعود کنیم، اما می‌خواهیم به‌عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی برویم. این هدف ماست و بازی به بازی هم پیش خواهیم رفت. بازی بعدی‌مان در خانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن است و ما از الان حواس‌مان به آن بازی است.

انتهای پیام/

نظر شما