شناسهٔ خبر: 44142707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

انتقاد تند امام جمعه سوق از بی‌توجهی به یک روستا / مسئولان شرمنده شهید طیب باشند

حوزه/ متأسفانه روستای موگر بعد از چهار دهه از آغاز انقلاب هنوز راه ارتباطی ندارد و الان ده شبانه روز هست که مردم این روستا برق ندارند، چون ترانس برق سوخته و بارندگی هم بود و راه ارتباطی نبود که بتوانند ترانس را ببرند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در یاسوج اظهار کرد: روستای موگر زادگاه شهید شاخص کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ روز است به خاطر سوختن ترانس، برق ندارد که حقیقتا مایه شرمندگی است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: روستای موگر، روستای شهید طیب است؛ شهیدی که وصیت کرده بود مرا در روستای خودم دفن کنید تا شاید مشکلات مردم به این واسطه حل شود.

وی با بیان اینکه مسئولان شرمنده وصیت شهید طیب باشند، اضافه کرد: متأسفانه روستای موگر بعد از چهار دهه از آغاز انقلاب هنوز راه ارتباطی ندارد و الان ده شبانه روز هست که مردم این روستا برق ندارند، چون ترانس برق سوخته و بارندگی هم بود و راه ارتباطی نبود که بتوانند ترانس را ببرند، مجبور شدند با الاغ وسایل ترانس را جابجا کنند.

وی ادامه داد: می خواستند یک پل درست کنند که حداقل راه پیاده روی داشته باشد، ولی متاسفانه چند سال است که به همین وضعیت مانده و مردم روستا با وجود اینکه مشکلات فراوانی دارند، ولی در روستا ماندند و حداقل اشتغال‌زایی برای خود دارند.

امام جمعه سوق تصریح کرد: آقای استاندار، مسئولان استانی، مدیر کل راه و شهرسازی استان حداقل برای حل این مشکل فکری کنید.

امام جمعه سوق با اشاره به اینکه روستای موگر از لحاظ جغرافیایی زیر نظر شهرستان لنده است، افزود: از مسئولان بنیاد علوی که کارهای زیاد و عام المنفعه‌ای را در شهرستان لنده انجام داده اند تقاضا داریم که برای تکمیل پل ارتباطی موگر اقدام عاجلی انجام دهند.

گفتنی است، دانشجوی شهید هدایت الله طیب یکی از شهدای شاخص کهگیلویه و بویراحمد است که دانشگاهش در فلوریدای آمریکا را رها کرد به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و فروردین سال ۶۱ در عملیات فتح‌المبین به فیض شهات نائل آمد.

انتهای پیام

نظر شما