شناسهٔ خبر: 44142630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برونو سرحال باشد، یونایتد پیروز می‌شود(عکس)

گل اول برونو فرناندس ستاره یونایتد با باشاک‌شهیر یکی از زیباترین گلهای مسابقات دیشب چمپیونزلیگ بوده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستریونایتد در جریان پیروزی 4-1 شیاطین سرخ بر باشاک‌شهیر ترکیه نقش مهمی داشت و دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند. فرناندس اما اولین گل خود را در دقیقه 7 آنچنان زیبا وارد دروازه حریف کرد که از آن به عنوان زیباترین گل مسابقات دیشب لیگ قهرمانان یاد شده است.

 

 

یونایتد دیشب در حالی در اولدترافورد میزبان قهرمان ترکیه بود که در بازی رفت مقابل این تیم با شکست 2-1 بدرقه شده بود. از همان لحظه شروع بازی مشخص بود که شاگردان سولسشر می خواهند انتقام بازی رفت را از ترکیه‌ای‌ها بگیرند. راشفورد و مارسیال در همان دقایق اول چند فرار به محوطه جریمه باشاک‌شهیر داشتند که تیم ترک را نگران کرد.

 

اما مثل بسیاری از بازی‌های اخیر یونایتد، این برونو فرناندس بود که اولین گل تیم را به ثمر رساند. یک گل زیبا و تماشایی. بعد از ارسال کرنر توسط یونایتد بازیکنان باشاک‌شهیر توپ را با سر دفع کردند اما توپ در مرز محوطه جریمه به هافبک پرتغالی رسید تا او با شوتی سرضرب و تماشایی دروازه باشاک شهیر را باز کند.

 

 

شوت سرکش برونو فرناندس از مرز محوطه جریمه که یکی از زیباترین گلهای مسابقات دیشب لیگ قهرمانان بود

 

تیم سولسشر به دلیل ضعف تهاجمی مدتی است با انتقادهای زیادی مواجه بوده. برای مثال آنها این هفته در لیگ برتر به سختی و در یک بازی جنجالی موفق شدند وست برامویچ را 1-0 از پیش رو بردارند و حتی با انتقاد هواداران خود مواجه شدند.

 

 

اما برونو فرناندس در بازی دیشب نه تنها قفل دروازه حریف را خیلی زود باز کرد و یک گل تماشایی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند بلکه در ادامه بازی بعد از گذشت چند دقیقه گل دوم تیمش را هم زد تا مهمترین نقش را در این پیروزی بازی کند. فرناندس دقایقی بعد می توانست گل سوم خود را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند که پنالتی را به هم تیمی اش راشفورد واگذار کرد تا محبوبیتی بیش از پیش نزد هواداران یونایتد پیدا کند.

 

 

نظر شما