شناسهٔ خبر: 44142129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله یزد مطرح کرد:

ریشه‌کنی کرونا مستلزم همکاری مستمر مردم

یزد ـ مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله گفت: قطع کامل شیوع کرونا در یزد مستلزم همکاری و همراهی مستمر آحاد مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد روشن‌بین، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بسیجیان از ابتدای شیوع این ویروس منحوس با تمام ظرفیت پای آمدند و تا زمانی که نیاز باشد در میدان خواهند ماند.

وی افزود: حوزه مقاومت بسیج روح الله یزد از اوایل همه گیر شدن کرونا با راه‌اندازی شش قرارگاه خدمت رسانی مناطق مختلف آزادشهر(حوزه استحفاظی ناحیه روح الله) را تحت پوشش قرار دادند.

مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله با بیان این‌که بیش از ۲ هزار خانوار تحت پوشش قرارگاه‌های این حوزه قرار گرفتند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در منطقه آزادشهر یزد توزیع شده است.

روشن‌بین، ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند را از جمله رویکردهای جدی قرارگاه‌های خدمت‌رسانی بسیج در یزد اعلام و تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده به منظور جلوگیری از خروج بیماران کرونایی بستری در منازل یک سری از نیروهای بسیجی به طور مستمر به آنها سر می‌زنند و مایحتاج روزانه آنها را خریداری می‌کنند.

وی کمک به بهداشت منطقه و برگزاری رزمایش حافظان سلامت بسیج محلات را از دیگر خدمات بسیجیان حوزه مقاومت روح الله یزد دانست و بیان کرد: موکب‌های خدماتی به منظور توزیع بروشور آموزشی و توزیع بسته‌های بهداشتی نیز در سطح منطقه برپا شده است.

مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله یزد، تأمین سلامت عمومی جامعه را مهمترین رسالت اقشار مختلف در بحران کرونا دانست و عنوان کرد: بسیج همیشه برای ارائه خدمت به مردم در میدان بوده و تا تمام شدن کامل بحران کرونا گوش به فرمان ولی امر مسلمین در میدان خواهد بود.

نظر شما