شناسهٔ خبر: 44141647 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چگونگی شرکت در جشنواره "دختران امروز" در شبکه شاد

جشنواره فرهنگی هنری (دختران امروز) با موضوع (دختران، خانواده،گذر ازکرونا) در سطح ملی با هدف هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده با مشارکت دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز کرده است.

بر اساس این گزارش، جشنواره علمی فرهنگی دختران امروز با محوریت دختران، خانواده، گذر از کرونا ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور و مدارس خارج از کشور در تمامی مقاطع تحصیلی می باشد و هدف از برگزاری آن هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده است.

دانش‌آموزان شرکت کننده در اولین جشنواره فرهنگی و هنری" دختران امروز" ، می توانند با عضویت در کانال جشنواره در شبکه شاد به آدرس http://shad.ir/dokhtaraneemrooz آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۷ دیماه ۱۳۹۹ در دو بخش هنرهای تجسمی(عکاسی)، فیلم و هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه (مستند، داستان، پویانمایی، نماهنگ) و فیلم بلند داستانی به دبیران مشخص شده هر بخش ارسال نمایند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ دبیران هر بخش به تفکیک به صورت، دبیر دریافت عکاسی دوره‌ی اول و دوم آموزش ابتداییid: @dokhtaran_admin۱ ، دبیر دریافت عکاسی دوره‌ی اول و دوم  آموزش متوسطهid: @dokhtaran_admin۲ ،  دبیر دریافت آثار فیلم کوتاه دوره‌ی دوم آموزش ابتدایی و فیلم بلند داستانی دوره‌های: دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم  id: @dokhtaran_admin۳ ، دبیر دریافت آثار فیلم کوتاه دوره‌ی اول آموزش متوسطه ( مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی)  id: @dokhtaran_admin۴،  دبیر دریافت آثار فیلم کوتاه دوره‌ی دوم آموزش متوسطه ( مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی) id: @dokhtaran_admin۵ معرفی شده اند.

شایان ذکر است؛ اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار خواهد شد.

کلیپ مربوط به این جشنواره https://uupload.ir/view/hnnk_vid-۲۰۲۰۱۱۲۳-wa۰۰۰۶.mp۴/

انتهای پیام

نظر شما