شناسهٔ خبر: 44138767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمان:

برگشت هزار و۹۱۷خودرو از مبادی کنترلی کرمان/۳۲۳مورد جریمه اعمال شد

کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان از برگشت هزار و ۹۱۷ خودرو از ۱۳۵ مبادی کنترلی در استان کرمان و جریمه ۳۲۳ خودرو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلیس کرمان نیز برای حراست از سلامت مردم با همکاری بسیج نسبت به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کرمان اقدام کرده است.

وی گفت: تمامی ترددها در محورهای مواصلاتی استان کرمان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی وخروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می‌شوند و خودروهای با پلاک غیر بومی آن منطقه جریمه خواهند شد که در همین راستا با گذشت سه روز از اجرای این طرح با تذکر لسانی به ۳ هزار و ۱۳۴ خودرو، هزار و۹۱۷ خودرو از ۱۳۵ نقطه برگشت و ۳۲۳ خودرو اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به هزار و ۱۹۶ مورد تذکر لسانی به صنوف و پلمب ۷۱ صنف متخلف بیان داشت: انتظار می‌رود صنوف و مردم دیار کریمان برای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا تا پایان این طرح با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم راداشته باشند.

سردار ناظری اظهار کرد: پلیس و سایر سازمان‌ها با تلاش شبانه روزی خود پای کار ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد افرادی به حقوق سایر شهروندان بی توجهی کنند و با آنان برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی استان اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیر بومی داده نخواهد شد.

نظر شما