شناسهٔ خبر: 44138362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش باران از فردا در کرمانشاه آغاز می‌شود/ هشدار هواشناسی: خطر سیلاب‌های محلی و آبگرفتگی معابر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بامداد فردا، پنجشنبه تا اوایل وقت روز دوشنبه هفته آینده یک سامانه فعال بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: از بامداد فردا، پنجشنبه تا اوایل وقت روز دوشنبه هفته آینده یک سامانه فعال بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این سامانه علاوه بر افزایش دمای شبانه به تناوب سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد و در پاره‌ای از نقاط رگبار تگرگ خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارشی که در ساعاتی از روز پنجشنبه به خصوص در نیمه شرقی و اورامانات و همچنین در روز شنبه تا اوایل روز یک‌شنبه به‌ویژه در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در پاره‌ای از نقاط با سیلاب‌های محلی همراه خواهد شد.

وی اجرای عملیات کشت‌های پاییزه را پس از مساعد شدن شرایط مزرعه در نقاط گرمسیر استان توصیه کرد و همچنین از کشاورزان خواست بعد از برداشت محصولاتی نظیر پیاز وسیب‌زمینی نسبت به کیسه‌گیری و انتقال به جایگاه مناسب با دما و رطوبت مطلوب تا زمان عرضه به بازار مبادرت کنند.

انتهای پیام/پ

نظر شما