شناسهٔ خبر: 44138155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه مازندران: تحریم‌ها تاثیری بر اراده ملت در تبعیت از ولایت فقیه نداشته است

گروه استان‌ها - جانشین فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر تقویت وحدت بین آحاد جامعه گفت: تحریم‌ها تاثیری بر اراده ملت در تبعیت از ولایت فقیه نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی شامگاه سه شنبه در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز کشور ما علاوه بر مشکلات ناشی از شیوع و تهاجم ویروس منحوس کرونا با مشکلات گسترده  به نام تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، در زمینه دارویی از سوی استکبار جهانی مواجه است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران از داخل نیز دچار خود تحریمی از سوی  بانک‌ها، تولیدکنندگان  سوداگر، محتکران، گرانفروشان  زالو صفت و سرمایه سالاران فرصت طلب و سودجویان داخلی مواجه بوده که تاکنون با رهبری پیامبرگونه و داهیانه مقام معظم  رهبری با قدرت و صلابت هر چه تمام‌تر  بر تمام این مشکلات فائق آمده که جای بسی خرسندی است.

سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس نیز در سخنانی با تبریک هفته بسیج گفت: تاکنون کمک‌های مؤمنانه مردم چالوس به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا بسیار عالی و تحسین بر انگیز بوده است.

وی افزود: این اقلام شامل 1500 بسته معیشتی، 350 لوازم التحریر، 50 میلیون تومان اجاره بها، 100 بسته کمک آموزشی، 105 گوشی موبایل 9 تلویزیون، دو جهیزیه عروس  با حفظ کرامت انسانی در اختیار خانواده ها و دانش آموزان  واجد شرایط قرارداده می‌شوند.

انتهای پیام/681/ح

نظر شما