شناسهٔ خبر: 44137655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

اعطای احکام اعضاء ستاد ساماندهی جوانان استان قم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: احکام اعضاء ستاد ساماندهی جوانان استان صادر و در سالروز گرامیداشت سالروز جمعیت هلال احمر با حضور استاندار قم به آنان اعطا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم در حاشیه مراسم تجلیل و گرامیداشت هفتاد و سومین سالروز سازمان جوانان هلال احمر که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران ارشد جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد اظهار کرد: احکام اعضاء ستاد ساماندهی جوانان استان قم صادر و به آنان اعطا شد.
وی تشکیل مجمع مشورتی نخبگان جوان در استان قم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این مراسم با توجه به شرایط موجود و برای رعایت پروتکل های بهداشتی تنها حمید جلیلی و به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد در مراسم اعطای احکام اعضاء ستاد ساماندهی امور جوانان حضور یافت و احکام چهار عضو دیگر را دریافت کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با ذکر این مطلب که در این مراسم از تعدادی از طرح های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان قم رونمایی شد، عنوان کرد: یکی از کارهای قابل تقدیر در این مراسم، برگزاری آیین رونمایی از پوسترهای آموزشی در راستای مقابله با ویروس کرونا بود که با حضور استاندار به انجام رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: تجلیل از جوانان منتخب جمعیت هلال احمر استان قم از دیگر برنامه های این مراسم بودکه با حضور استاندار و معاون جوانان سازمان هلال احمر کشور برگزار شد.

نظر شما