شناسهٔ خبر: 44137456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خبر داد:

افزایش ۲۰ و ۱۴ برابری بودجه سدهای آبسرده و شهید بروجردی

زهره شجاع / زهره گودرزی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲۰ برابری بودجه سدآبسرده و افزایش ۱۴ برابری بودجه سد شهید بروجردی خبر داد.

صاحب‌خبر -

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از سال‌ها روند کند و فرسایشی دو سد مهم شهرستان یعنی سد آبسرده و شهید بروجردی و تخصیص بودجه‌های ناچیز برای این دو پروژه مهم، تلاش‌های شبانه‌روزی نتیجه داد.

وی تصریح کرد: این دو پروژه مهم شهرستان به‌زودی وارد فاز اجرایی از طریق اجرای ماده ۵۶ خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: عدم اجرای این دو پروژه در آینده نزدیک شهرستان را با مشکل جدی کمبود آب شرب و کشاورزی مواجه خواهد کرد.

مقصودی اضافه کرد: متأسفانه بودجه سد آبسرده که روند اجرایی آن تقریباً متوقف شده در یک سال فقط ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

وی بیان کرد: اما حال با اجرای این طرح، اعتبار سد آبسرده از ۱۲ میلیارد تومان به ۳۶۲ میلیارد تومان و سد شهید بروجردی از ۳۴ میلیارد تومان به ۴۷۶ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند و جهت اخذ مجوز مالی ماده ۵۶ و انتقال به سرمایه‌گذار وارد بودجه سال بعد خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: پر واضح است که اجرای این دو طرح هزاران شغل پایدار برای جوانان شهرستان ایجاد خواهد کرد.

مقصودی اظهار کرد: سرمایه‌گذار این طرح‌ها هم آمادگی خود را برای اجرای این پروژه‌ها اعلام کرده‌اند که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما