شناسهٔ خبر: 44137431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هشدار رئیس راهور لرستان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش یا پنهان

مهران مریدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان می‌گوید: در صورت مشاهده‌ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی در بحث راهنمایی و رانندگی به‌طور کامل و متناسب با وضعیت شهرستان‌ها در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در لرستان، تصریح کرد: ماموران در ورودی‌ شهرها حضور دارند و چندین اکیپ نیز به‌طور مرتب در سطح شهرها فعال هستند.

چغلوند با اشاره به اینکه در شهرهای وضعیت قرمز تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ ممنوع است، تصریح کرد: در این خصوص توضیحات لازم بارها از طریق رسانه‌ها اعلام شده و در این ساعات از طریق دوربین و گشت‌های سطح شهر رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

 رئیس پلیس راهور لرستان با اشاره به مخدوش کردن پلاک‌ها تاکید کرد: این کار مطابق قانون جرم محسوب می‌شود و علاوه بر جریمه و توقف وسیله نقلیه، شش ماه تا یک سال زندان در انتظار راننده متخلف خواهد بود.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده‌ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می‌شود و به سزای این کار خواهد رسید.

چغلوند تاکید کرد: با توجه به شرایط بهتر است شهروندان موارد لازم و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

انتهای پیام

نظر شما