شناسهٔ خبر: 44137413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۵۰ کارت تردد برای فعالان صنعت خمین صادر شد

خمین - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: ۲۵۰ کارت تردد برای خوردوهای با پلاک غیر بومی متعلق به کارکنان واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها، نواحی صنعتی و معادن این شهرستان صادر شد تا در ایام محدودیت کرونایی قادر به ادامه فعالیت باشند.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا سلیمانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه محل کار و سکونت بسیاری از شاغلان شهرکها و معادن خمین در نقاط دیگر است، افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فرمانداری شهرستان مقرر شد برای تسهیل عبور و مرور واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کارت تردد صادر شود تا صاحبان، کارکنان و کارگران این واحدها بدون هیچگونه مشکلی رفت و آمد کنند.
وی اظهار داشت: صدور این کارت‌ها در راستای مسوولیت خطیر واحدهای تولیدی برای تامین مایحتاج عمومی مردم و عمل به فرامین رهبری برای جهش تولید است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: هدف از اجرای ممنوعیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده و لازم تمامی شهروندان از ترددهای غیر ضروری در محورهای برون شهری استان اجتناب کنند.
سلیمانی اضافه کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد نباید به تولید کشور آسیب بزند و در این راستا کارگران به عنوان مدافعان جبهه اقتصادی و تامین مایحتاج و ضروریات جامعه محسوب می‌شوند.
 اجرای طرح محدودیت تردد و تعطیلی برخی اصناف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اول آذر امسال اغاز شد و این طرح به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا چهارم آذر ۹۹  به ۸۸۰ هزار و ۵۴۲ نفر و  شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

نظر شما