شناسهٔ خبر: 44137365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

باشگاه و کادر فنی برخوردی حرفه‌ای با من داشتند

مغانلو: در بهترین شرایطم مصدوم شدم

صاحب‌خبر - شهریار مغانلو ، درباره مصدومیتی که در تمرینات سانتاکلارا دچارش شد، اظهار داشت: متأسفانه در یکی از جلسات تمرینی زمین خوردم و چهار انگشت دستم برگشت. این اتفاق باعث شد تا دو انگشت دستم شکسته شود و در نهایت کارم به جراحی کشید. باید از باشگاه و همچنین کادر فنی سانتاکلارا تشکر کنم که بعد از این مصدومیت رفتاری حرفه‌ای با من داشتند و امیدوارم خیلی زود به شرایط بازی برسم.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال درباره اینکه چه زمانی قرار است به میادین برگردد، تصریح کرد: در این زمینه باید کادر پزشکی باشگاه نظر بدهد و من دوست ندارم اتفاقی رخ دهد که وضعیتم بدتر شود. بعد از باز کردن بخیه دستم، باید ببینم کادر پزشکی چه نظری درباره وضعیتم خواهد داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از مصدومیت شرایط بازی در سانتاکلارا را پیدا نکرد هم گفت: من پنج هفته دیرتر به تمرینات تیم اضافه شدم و از طرفی کادر فنی هم نمی‌خواست من از لحاظ فنی ضرر کنم به همین دلیل باید زمان می‌گذشت تا خودم را با شرایط تیم هماهنگ کنم و با جو تیم به خوبی آشنا شوم. من در بهترین شرایط قرار داشتم، ولی متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم.
مغانلو در پایان خاطر نشان کرد‌: به هر حال این اتفاقی بود که رخ داد، ولی تلاش می‌کنم تا بعد از شروع مجدد تمریناتم به روزهای قبل از مصدومیتم برگردم.

برچسب‌ها:

نظر شما