شناسهٔ خبر: 44136730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

نکونام ترمز صدرنشین را می‌کشد؟/ جنگ برای 3 امتیاز

مسابقات لیگ برتر فوتبال در هفته سوم در حالی پیگیری می‌شود که تقابل‌های جالبی را بین تیم‌ها شاهد خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ در روز اول رقابت‌های لیگ برتر در هفته سوم بازی‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که هر کدام از آنها از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

گل‌گهر سیرجان - فولاد خوزستان

نکونام ترمز صدرنشین را می‌کشد؟

جواد نکونام و شاگردانش پس از پیروزی پرحرف و حدیثی که در بازی خانگی برابر استقلال به دست آوردند باید در دیداری خارج از خانه به مصاف صدرنشین فعلی لیگ برتر بروند.

فولادی‌ها که از بازی پر اتفاق برابر آبی‌های تهرانی 3 امتیاز ارزشمند را کسب کردند در بازی سوم خود درلیگ بیستم باید روبروی گل‌گهر به میدان بروند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی برای جدال برابر فولاد آماده می‌شوند که در 2 بازی اول خود در این فصل با کسب 2 پیروزی، تنها تیم 6 امتیازی لیگ تا به امروز محسوب می‌شوند و امیدوارند این روند رو به رشد خود را در سومین دیدارشان در این فصل ادامه دهند. بدون شک تقابل قلعه‌نویی و نکونام در این دیدار می‌تواند بر جذابیت‌های بازی اضافه کند.

سایپا تهران- نساجی مازندران

جنگ برای 3 امتیاز!

در یکی دیگر از بازی‌های امروز در چارچوب هفته سوم، نساجی به تهران آمده تا برابر سایپا به میدان برود.

شاگردان فاضلی که هفته قبل در دیدار برابر تراکتور به تساوی یک- یک رضایت دادند، حالا در دیداری خارج از خانه باید روبروی سایپا و ابراهیم صادقی قرار بگیرند. این در حالی است که سایپا در 2 دیدار اول خود دراین فصل 2 تساوی کسب کرده و در تلاش است تا اولین برد این فصل را تجربه کند. تقابل روزبه شاه علی‌دوست با تیم سایپا جالب خواهد بود.

آلومینیوم اراک- مس رفسنجان   

در اندیشه جبران مافات!

در آخرین دیدار از باز‌ های امروز لیگ برتر در هفته بیستم شاهد رویارویی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در خانه شاگردان رسول خطیبی هستیم.

این تیم‌ها در حالی باید روبروی هم قرار بگیرند که در بازی دوم خود در این فصل بازنده بودند. مس برابر گل‌گهر در دربی کرمانی‌ها بازنده بود، این در شرایطی بود که شاگردان خطیبی در دیداری که برابر سپاهان داشتند، توفیقی به دست نیاوردند و با یک گل بازی را به حریف سرشناس خود واگذار کردند تا حالا هر 2 تیم در اندیشه جبران مافات برای 3 امتیاز این دیدار نقشه بکشند. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما