شناسهٔ خبر: 44136570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رضایی: با شرایط طبیعی برای برگزاری جام جهانی کشتی مواجه نیستیم

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: با شرایط کنونی تیم‌ها یکی یکی از حضور در جام جهانی انصراف می‌دهند چون اصلا در شرایط طبیعی به سر نمی‌بریم.

صاحب‌خبر -

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد زمان آغاز تمرینات تیمش برای شرکت در دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: قرار است محلی برای تمرینات بچه‌هایی که در تهران هستند، در نظر بگیریم. 16 آذر مسابقه داریم و فعلا همه جا بسته است و با معضل سالن تمرین مواجه هستیم، البته که دانشگاه آزاد در این خصوص می‌تواند از فضای خودش برای اجرای تمرینات و قرنطینه تیم استفاده کند.

وی در رابطه با اینکه آیا در این شرایط موافق برگزاری لیگ است؟ تصریح کرد: شاید در این وضعیت بهتر بود تاریخ بهتری را در نظر می‌گرفتند چون در اوج کرونا به سر می‌بریم. اینکه بگوییم با برنامه‌های تیم ملی تداخل نداشته باشد هم موضوعی است که اصلا معلوم نیست مسابقاتی که عنوان شده، برگزار شود.

رضایی در مورد وضعیت امین طاهری که به کرونا مبتلا شده، تاکید کرد: او خوب است و دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذراند. ریه‌اش درگیر نشده اما بدن درد شدید و تب داشت و رو به بهبود است.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن در مورد تصمیم کادرفنی تیم ملی برای اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به جام جهانی صربستان اظهار داشت: به هرحال تصمیم کادرفنی بود ولی با این شرایط تیم ها یکی یکی انصراف می‌دهند و اخیرا هم گرجستان گفت به جام جهانی نمی‌آید چون اصلا شرایط طبیعی نیست. اینکه تصمیم گرفته شد تیم کامل نفرستند، تصمیم درستی بود یا اینکه اصلا شرکت نکنند.

رضایی در پایان با اشاره به درگذشت محمد خادم ازغدی عنوان کرد: به جامعه کشتی، ورزش ایران و برادران خادم تسلیت می‌گویم. او یک پدر زحمتکش و قهرمان بود که توانست دو قهرمان بزرگ تحویل کشور بدهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما