شناسهٔ خبر: 44133153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پابلو زابالتا:

از حضور مسی در منچسترسیتی خوشحال می شوم

پابلو زابالتا، ستاره سابق منچستر سیتی می گوید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که رابطه لیونل مسی و بارسلونا به اینجا کشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که در تابستان لیونل مسی درخواست رسمی خود را برای جدایی به باشگاه بارسلونا اعلام کرد، دنیای فوتبال در یک شوک بزرگ فرو رفت. فوق ستاره آرژانتینی اعتقاد داشت که با توجه به قراردادش می تواند از بارسلونا جدا شود اما نهایتاً باشگاه کاتالانی به کمک لالیگا موفق به حفظ مسی شد.

 

منچسترسیتی مهمترین گزینه پیش روی لیونل مسی در تابستان به حساب می‌آمد؛ باشگاهی که به نظر می رسد هنوز از جذب فوق ستاره آرژانتینی ناامید نشده و قصد دارد در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی برای به خدمت گرفتن برنده شش باره توپ طلا تلاش کند.

 

 

 

 

در همین رابطه اسطوره باشگاه منچسترسیتی یعنی پابلو زابالتا از انتقال هم وطنش به اتحاد استقبال کرده و می‌گوید: "من می‌دانم که قاعدتاً مسی نباید از وضعیت حال حاضرش لذت ببرد. او فقط باید ببینند که چه چیز برای آینده اش بهتر است اما در عین حال چیزی در مورد ایده حضور مسی در سیتی نمی‌دانم.

 

همیشه رابطه ای بین بارسلونا و مسی وجود داشت که ما هیچ وقت فکر نمی کردیم کار به اینجا بکشد. به نظر می‌رسد که آینده او کاملا نامشخص است و بارسلونا در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد. چندین فاکتور نشان می‌دهد که لئو لحظات خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد. مسی یک برنده واقعی و رقیبی بزرگ است و بهترین ها را برای بارسلونا می‌خواهد. من برای او خوشحالی را آرزو می‌کنم و باید ببینیم که این اتفاق برایش حضور در بارسلونا رخ خواهد داد یا خیر. در عین حال حضور مسی در منچسترسیتی من را خوشحال خواهد کرد."

نظر شما