شناسهٔ خبر: 44132194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خطیبی: مس از ما هماهنگ‌تر است

محمدحسین رضوی

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است تیمش دیرتر از حریف بسته شده است و همین باعث شده تا آن‌ها دیرتر هماهنگ شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بازی سوم ما است. هفته اول شرایطی که دوست داشتیم رقم نخورد و از کلیه باشگاه رضایت نداشتیم. برابر سپاهان روند بهتری داشتیم و در این بازی هم بهتر خواهیم شد. مس از کادر فنی خوب و کاربلد و چند بازیکن تاثیرگذار بهره می‌برد.

او ادامه داد: امیدوارم فردا تفکرات ما در زمین پیاده شود و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. قطعا بازی در زمین خود، نکته مثبتی برای ما است و باید به دنبال ۳ امتیاز باشیم. تفاوت ما و مس این است که حریف تیمش را زودتر بست و در هماهنگی تیم و انجام بازی‌های دوستانه، از ما جلوتر هستند. بعد از بازی اول چند بازیکن به ما اضافه شد و نیازمند هماهنگی هستیم. امیدوارم بهتر از حریف باشیم و با آنالیزی که تیم ما انجام داده، بهتر از حریف باشیم و اولین ۳ امتیاز را کسب کنیم. مصدوم نداریم اما علی‌نژاد محروم است.

خطیبی درباره دروازه‌بانان تیمش گفت: به هر حال دروازه‌بانان بازیکنان کلیدی هستتد و مربی دروازه‌بانان ما تلاش می‌کند تا دروازه‌بانان جوان ما را خوب تمرین دهد. در این پست کشور ما بازیکن کم دارد و ما می‌خواهیم روی این جوانان سرمایه‌گزاری کنیم. از این نفرات هر کدام در تمرینات بهتر بود، جای خود را در ترکیب اصلی باز می‌کند و ما هم سعی می‌کنیم از او استفاده کنیم.

سرمربی آلومینیوم درباره برگزاری لیگ باتوجه به شرایط کرونا گفت: اکنون همه در خانه‌شان زندانی هستند و این پروتکل‌ها برای ما مفید است و در خانه ماندن برای ما خوب است. در این موقعیت جوانان نیازمند تفریح هستند و فوتبال می‌تواند این خلا را پر کند. سخاگیری‌های بهداشتی در فوتبال وجود دارد و با رعایت این پروتکل‌ها می‌تواند، بازی‌ها برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما