شناسهٔ خبر: 44131063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار:

کرونا به درآمد باشگاه‌های ورزشی خسارت زد

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار گفت: کرونا به درآمد باشگاه‌های ورزشی و تنها استخر شنا در خوانسار خسازت زد.

صاحب‌خبر -

مالک رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: سالن ورزشی روستای دوشخراط خوانسار ۱۰ درصد پیشرفت داشته است و امسال با پیگیری مدیر کل ورزش و جوانان استان یک میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده استانی جهت تکمیل این سالن ورزش روستای دوشخراط مصوب شد.

وی گفت: امسال تخصیص اعتبار از محل تملک دارایی و متوازن شهرستان به اداره ورزش و جوانان خوانسار نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تا ۹۸ سه خانه ورزشی در روستاهای شهرستان راه‌اندازی شده بود، افزود: نیمه دوم سال ۹۸ در تمام روستاهای شهرستان خانه ورزش روستایی راه‌اندازی و خوانسار شهرستان پیشتاز استان در راه‌اندازی خانه ورزش روستایی شد.

رجبی از احداث خانه جوان در خوانسار بر اساس برنامه استان در تأمین اعتبار خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته استخر شنا از طریق تبصره ۱۹ ماده ۲۷ برای مدت ۱۴ سال به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد اما پس از ۱۰ روز فعالیت به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی نیز در محدودیت ناشی از بیماری کرونا به درآمد آن‌ها خسارت وارد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوانسار با بیان اینکه یکهزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۳ هیئت ورزشی خوانسار فعالیت دارند، گفت: هیأت همگانی، تکواندو، هیأت روستایی و بومی محلی به صورت مجازی مسابقات برگزار می‌کنند اما رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، کوهنوردی، پاراگلایدر و سوارکاری محدودیت ندارد.

رجبی با بیان اینکه رشته رزمی و تیمی به دلیل محدودیت فعالیت ناشی از بیماری کرونا ضربه دیدند، گفت: برخی از باشگاه‌های بدنسازی وام ۵۰ میلیونی ۱۸ درصد دریافت کردند اما خسارت باشگاه‌های ورزشی و استخر شنا هنوز پرداخت نشده است.

نظر شما