شناسهٔ خبر: 44130935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسین زهی:

مجلس وفراکسیون ورزش از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نخواهد کرد

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس تاکید کرد: مجلس وفراکسیون ورزش از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اردوی تیم ملی بوکس از نزدیک شاهد روند آماده‌سازی ورزشکاران بوکس بود.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌ های فدراسیون بوکس، کادر فنی تیم ملی و مربیان اظهار کرد: ورزش المپیکی بوکس از امید های کسب افتخار برای کشور است؛ تلاش و حمایت از ورزشکاران و مهیا نمودن شرایط ایده آل قهرمان پروری از رویکرد های مدنظر فدراسیون بوکس در برنامه ریزی ها باشد.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران بعنوان سفیران ما در میادین بین‌المللی هستند؛ مجلس و خصوصا فراکسیون ورزش از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نخواهد کرد.

تماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به حضور دانیال شه‌ بخش و محمود نهتانی از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توجه فدراسیون و کادر تیم ملی به استعدادهای ورزشی مناطق کم‌ تر دیده شده و میدان دادن به آنان می‌تواند باعث انگیزه و تشویق برای همه ورزشکاران باشد.

حسین زهی در پایان ضمن قدردانی از کسب سهمیه المپیک دانیال شه‌ بخش بوکسور هم استانی خود، ابراز امیدواری برای کسب مدال توسط این بوکسور در المپیک آتی نمود./

پایان پیام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم

نظر شما