شناسهٔ خبر: 44129625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پلیس کرمانشاه: عودت بیش از ۸ هزار خودرو به شهرهای مبدا/ کاهش ۴۴ درصدی تردد در جاده‌ها

صاحب‌خبر -

شفقنا- سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از نحوه اجرای محدودیت های تردد برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در پلیس راه «کرمانشاه- همدان»، اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت های ترافیکی از روز شنبه(اول آذر) در سطح استان با به کارگیری بیش از ۱۱۰۰ نیرو آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت که از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با کرونا، ۸۴۰۰ خودرو توسط ماموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح و با تلاش مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور تا کنون ۸۴۰۰ خودرو به شهرهای مبدأ عودت داده شده اند.

فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه گفت: همچنین ۱۲۰۰ خودرو متخلف اعمال قانون شده اند.

جاویدان گفت: طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا که در ۵۰ نقطه استان اجرایی شده، کاهش ۴۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان طی ۷۲ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شش شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، افزود: اجرای این طرح در ورودی و خروجی های سطح استان به ویژه شهرستان های قرمز کماکان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان به وسیله دوربین های نظارتی پلیس اعمال قانون خواهند شد.

نظر شما