شناسهٔ خبر: 44127787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

پیشرفت انقلاب اسلامی مرهون فرهنگ و روحیه بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروز تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی مرهون فرهنگ و روحیه بسیج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ علی بقایی ظهر سه‌شنبه در جمع رئیس و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: امروز سه‌شنبه پنجمین روز از هفته بسیج با نام “بسیج، ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز" نام‌گذاری شده و تقارن این روز با سال‌روز شهادت علی چیت‌سازیان پاسدار بسیجی را به فال نیک می‌گیریم و به روان پاک تمام شهیدان به ویژه شهید علی چیت‌سازیان و شهید سال شهید احمد برقعی دورد می‌فرستیم.

وی افزود: از تمام دوستان شهرداری در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری که به جهت تبریک هفته بسیج زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنیم و انصاف در تمامی حوزه‌ها این دو سازمان همکاری و اقدامات خوبی را با بسیج انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پیشرفت انقلاب اسلامی مرهون فرهنگ و روحیه بسیجی است، گفت: امروز هر چه از زمان انقلاب اسلامی می‌گذرد به ضرورت بنای مقدس شجره طیبه که حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کردند بیشتر پی می‌بریم.

سرهنگ بقایی خاطرنشان کرد: در همین شرایط کرونا اگر بسیج از روز ابتدایی که کرونا در کشور آغاز شد ضدعفونی معابر و تمام اماکن را انجام نمی‌داد مشخص نبود چه اتفاقاتی رقم می‌خورد همچنین در زمانی که کشور با بحران کمبود ماسک مواجه شد تمام پایگاه‌های بسیج، مساجد و خانه‌های بسیجیان به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج در تمامی حوزه‌ها پای کار است، بیان کرد: در بحث کنترل تردد از ابتدای فروردین تا 31 فروردین نیروهای بسیج شبانه‎‌روز به کمک راهنمایی و رانندگی رفتند و 3 ورودی شهر همدان را کنترل کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در بحث کمک مومنانه 3 میلیارد تومان بسته‌های معیشتی و بهداشتی با کمک بسیج تهیه و بین نیازمند توزیع شد، همچنین در بحث گروه‌های سرود در ماه شعبان و رمضان و برنامه آبروی محله تمام بسیجیان پای کار بودند.

سرهنگ بقایی با بیان اینکه اگر ظرفیت بسیج نبود انقلاب اسلامی با خلع مواجه می‌شد، گفت: در بحث فرهنگی و راهیان نور دانش‌آموزان 8 هزار نفر از باغ موزه دیدن کردند.

وی افزود: در فیلمی که یک بانوی زبالگرد به نماش درآمد که از اسدآباد در همدان زباله‌گردی می‌کرد بچه‌های بسیج بلافاصله برای این بانو شغل مناسب فراهم کردند و امروز تمام اقدامات که بسیج در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و امنیتی انجام می‌دهد هر کمک کار یک سازمان بزرگ است که این فرهنگ و روحیه بسیجی را طلب می‌کند.

حسین خانجانی فرمانده پایگاه مالک اشتر شهرداری همدان نیز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ بوده که از ابتدای انقلاب اسلامی به رشد و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها کمک کرده است.

وی افزود: امروز می‌بینیم بسیجیان در تمامی حوزه‌ها و بخش‌های کشور از جنله علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجاماعی حضور فعال دارند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج را به تمام بسیجیان تبریک عرض می‌کنیم و انصافا بسیج یک حرکت فرهنگی بزرگ بوده که در تمامی حوزه‌ها به طور دقیق و کامل نقش‌آفرینی می‌کند.

روح‌الله وجدی‌هویدا افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در هر جایی که در توان داشته امکانات و حمایت‌های لازم را از بسیج انجام داده و همکاری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری با نیروی بسیج بیان کرد: در بحث راهیان نور شهری، برنامه آبروی محله و هفته دفاع مقدس همکاری‌های خوبی با سپاه ناحیه همدان و بسیجیان داشته‌ایم که خوشبختانه خروجی کارهای خوبی نیز در تمامی برنامه‌ها وجود داشته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: از این به بعد نیز ما همچون گذشته همکاری‌های لازم را با نیروی بسیج خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم اقدامات مشترک و بیشتری انجام دهیم.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بسیج رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به همراه معاونین و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در دفتر فرمانده سپاه ناحیه همدان حضور پیدا کردند و در پایان با اهدای لوح از اقدامات ایشان فرمانده‌های گردان پایگاه بیت المقدس تقدیر کردند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما