شناسهٔ خبر: 44125041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اسدآباد:

طرح حاج قاسم سلیمانی باید هر چه سریع‌تر در اسدآباد اجرا شود

شهره اکبری

فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح فوق در راستای غربالگری، قرنطینه و بیماریابی برای مقابله با کرونا هر چه سریع تر همزمان با سراسر کشور باید در شهرستان نیز با همه توان و امکانات عملیاتی شود.

صاحب‌خبر -

مجید درویشی سه شنبه چهارم آذرماه در قرارگاه عملیاتی سردار سلیمانی شهرستان اسدآباد، با تأکید بر پای کار بودن همه دستگاه های مرتبط با این قرارگاه افزود: در ذیل این قرارگاه چهار کمیته حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی و پایش و نظارت قرار داشته و کمیته عملیاتی محله محور نیز با سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی به صورت مجزا به عنوان بازوی اجرایی مصوبات که در قرارگاه عملیاتی صورت می گیرد، این کمیته اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به مشارکت بسیج در طرح سردار سلیمانی و نقش ارزنده و تحسین برانگیز اقدامات بسیج در دوران کرونا تصریح کرد: با شیوع کرونا بسیج در کنار سایر افراد برای کمک به مردم وارد عمل شد به طوریکه از تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده گرفته تا گندزدایی معابر و مکان ها و همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی اقدامات چشمگیری انجام داده است.

درویشی  با بیان اینکه طرح سردار سلیمانی یک طرح ملی بوده و برای کشور از نظر بین المللی دارای اهمیت ویژه ای است، خاطرنشان کرد: عدم موفقیت طرح ضربه بزرگی برای همه ما بوده و باید تمام ظرفیت های بالقوه را در این راستا بالفعل کرد و به موفقیت اجرا طرح کمک کنیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان یادآور شد: همه گروه ها و مجموعه ها باید سعی کنند با همکاری ستاد کرونا این بیماری را کنترل کنند و آمار ابتلا و فوتی ها را در جامعه کاهش دهند.

انتهای پیام

نظر شما