شناسهٔ خبر: 44124757 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

پیشتازی تاپ در تجهیز تاکسی‌های تهران به سیستم پرداخت با QR

دکتر احمد جعفری مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با اعلام این خبر گفت: در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های تعیین شده این شرکت در حوزه ارائه سرویس خدمات پرداخت مبتنی بر QR، این شرکت تا کنون موفق گردیده بسیاری از پذیرندگان را به شبکه پذیرندگی خود با قابلیت پرداخت با کدپرداز اضافه نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس نیوز،جعفری گفت: باتوجه به نیاز روز جامعه و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این شرکت جهت توسعه و تجهیز بستر کدپرداز (QR) برای صنوف مختلف از جمله نانوایی‌ها، رستوران‌ها، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، سازمان‌های قبوض و خدماتی، حمل و نقل شهری و بین شهری، جایگاه سوخت و ... آمادگی خود را اعلام می‌دارد.
وی افزود پیرو همکاری نزدیک بین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شهرداری تهران هم اکنون ۱۰ پایانه اصلی تاکسیرانی در پایتخت نظیر پارک سوار آزادی، میدان صنعت، فلکه دوم صادقیه، متروی ارم سبز و. به سیستم پرداخت از طریق QR مجهز شده اند که این روند رو به افزایش می‌باشد. همچنین ناوگان تاکسیرانی و آژانس‌های کرایه استان‌های خوزستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، ایلام، زنجان، کهگیلویه، سیستان و بلوچستان به این سرویس مجهز شده است.

نظر شما