شناسهٔ خبر: 44124660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان قزوین اعلام کرد؛

مشارکت ۹۵درصدی قزوینی‌ها در اجرای طرح محدودیت‌ها

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: با گذشت سه روز از اجرای کلیات اجرایی طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت و ممنوعیت ویروس کرونا، این مساله مورد استقبال شهروندان استان قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه درصد مشارکت مردم قزوین از اعمال اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونا بیش از ۹۵درصد برآورد شده است.
او با بیان اینکه اصناف و بازاریان قزوین طی مدت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی همراهی بسیار خوبی با این ستاد داشته‌اند، تصریح کرد: طی مدت اجرای این طرح ۷۰تیم بازرسی در سطح استان فعال بوده و سه هزار و ۹۹۲بازرسی توسط ۲۰۸بازرس به انجام رسیده است.
حبیبی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته، یک هزار و ۲۸۶مورد تذکر شفاهی، ۱۰۸مورد به صدور اخطار کتبی و ۲۶مورد نیز منجر به پلمپ صنوف شده است.
حبیبی یادآورشد: در مدت زمان اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت کرونا، ۵۴دستگاه خودرو نیز از سوی عوامل انتظامی راهور جریمه شده‌اند.
او افزود: راه‌های ارتباطی استان از جمله جاده‌های اصلی، آزادراه‌ها وبزرگراه‌ها طی مدت زمان اجرای طرح محدودیت‌ها، خلوت بوده به نحوی که میزان ترددها نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح ۶۹درصد کاهش داشته است.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین طرح مدیریت هوشمند محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها از اول آذرماه جاری در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین همزمان با سراسر کشور به مورد اجرا گذاشته شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما