شناسهٔ خبر: 44124200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰ مرکز محله اسلامی در دامغان آغاز به کار کرد

سمنان-ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: ۵۰ مرکز با عنوان محله‌های اسلامی مسجدمحور، همزمان با هفته بسیج، کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: محله اسلامی دامنه فعالیتی فراتر از پایگاه‌های بسیج دارند که در جهت رفع مشکلات حوزه خود اقدام می‌کنند.

وی اظهارداشت: قرارگاه های محله محور در شهرستان، فعالیتی گسترده تر از پایگاه و حوزه‌های بسیج دارند که در این مراکز، تمامی ظرفیت‌ها ی حوزه استحفاظی فعال می‌شوند.

تقی‌پور ادامه داد: در این قرارگاه، میزان خدمات‌رسانی تغییر و مشکلات هر محله، پس از بررسی، طبق اولویت بندی توسط بسیج و سپاه رفع می‌شود.

وی از اجرای پویش سلیمانی ها در دامغان خبر داد و گفت: در اجرای این پویش، هر پایگاه یک خدمت را به عنوان برنامه در دستور کار قرار می‌دهند.

تقی‌پور اضافه کرد: با توجه به فعال بودن حدود ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در دامغان، شاهد ۱۰۰ خدمت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج روحیه جهادی در بسیجیان و فعالیت خالصانه از اهداف اجرای این طرح است. 

 فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج مستضعفین، بیش از ۵۰۰ برنامه در قالب ۶۸ عنوان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستا در شهرستان برگزار می‌شود.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است. 

پیشرو در خدمت و امیدآفرین، شعار هفته بسیج امسال است. 

شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۵ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

نظر شما