شناسهٔ خبر: 44123257 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

نابودی چین و چروک ها در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان

صاحب‌خبر -

نابودی چین و چروک ها در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان

حضور در مرکز تزریق چربی، تزریق ژل یا بوتاکس؟! برای زیباتر شدن و رفع چین و چروک های صورت، خود را کاندیدای استفاده از کدامیک از متدهای زیبایی می‌دانید؟! در واقع اگر در پی شناخت بهترین کلینیک تزریق فیلر و بوتاکس و حرفه‌ای ترین مرکز تزریق چربی در گیلان هستید، ابتدا بایستی بدانید که برای ساختن چهره‌ای جذابتر، به کدامیک از متدها و روش‌های زیبایی نیاز دارید. همچنین بد نیست بدانید که برخی از روش‌ها همانند تزریق چربی، بدون داشتن هیچگونه عوارض خاصی، می‌توانند به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورتتتان کمک کنند.

پس بهتر است که تا فرصت هست، از پیر شدن صورت و از دست رفتن زیبایی‌تان در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان جلوگیری کنید. حتماَ می‌پرسید چطــــــور؟! پس با ما همراه باشید.

بوتاکس یا تزریق چربی؟! مسئله این است...

بایستی بدانید که اگر دارای چروک‌های صورت ریز و باریک می‌باشید، بهترین راه رفع چین و چروک صورت برایتان استفاده از تزریق بوتاکس خواهد بود؛ اما اگر چین و چروک‌های پوستی‌تان در طی زمان و با بالا رفتن سن و سال، به خطوط عمیق و برجسته تبدیل شود، تزریق چربی بدون شک بهترین انتخاب ممکن برایتان خواهد بود.

همچنین نتایج علمی نشان می‌دهد که با بالا رفتن سن و سال، مقاومت بدن در برابر ورود عوامل و عناصر جدید، ضعیف‌تر خواهد بود و چون تزریق چربی در گیلان و مراکز معتبر آن با استفاده از چربی‌های بدن انجام می‌گردد، ایمنی بدن نیز دچار هیچگونه مشکلی نخواهد شد.

نابودی چین و چروک ها در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان

روش کار و مزایای تزریق چربی در گیلان

بدون شک پیش از انجام تزریق چربی در گیلان، بایستی به ویژگی‌های این روش به خوبی آشنا باشید. در واقع بایستی بدانید که:

  • در انواع کلینیک تزریق فیلر معتبر در گیلان و دیگر نقاط کشور، چربی اضافه‌ی بدن متقاضیان با روش‌های کاملاَ ایمن برداشت شده و به نقاطی که برای رفع چین و چروک مورد نظر است، پیوند و تزریق می‌شود.
  • پیوند و تزریق چربی اقدامی کاملاً بی خطر، پرامنیت و البته بدون درد به شمار می‌رود.
  • تزریق چربی در گیلان و انواع کلینیک تزریق فیلر معتبر، بسیار پردوام بوده و البته به دلیل استفاده از چربی‌های اضافی بدن فرد متقاضی، دارای عوارض‌های درونی و همچنین عوارض پس زدن چربی مزاحم نمی‌باشد.
  • جالب است بدانید آمارها نشان می‌دهد که در سال گذشته، بیش از ۷۵ هزار متقاضی در ایران از عمل تزریق چربی استفاده نموده‌اند و بیش از ۹۰ درصد افراد از نتایج آن رضایت کامل داشته‌اند؛ البته که باید گفت احتمالاَ بخشی از آن ۱۰ درصد ناراضی نیز عمدتاً به مراکز غیرمعتبر رجوع نموده‌اند.

این روش برای افرادی که درپی لاغری‌های نابهنگام و یا با افزایش سن دچار افتادگی صورت و ایجاد چروک شده‌اند، بسیار مناسب می‌باشد و به پر شدن زیبا و متناسب صورت و رفع چین و چروک‌های آن، کمک قابل توجهی خواهد کرد.

تزریق چربی چطور به جذابیت چهره تان کمک خواهد نمود؟!

اگر همواره به دنبال داشتن چهره جذاب و پوستی جوان و تمیز هستید و می‌خواهید غبار پیری و افزایش سن را از صورت خود به طور کامل پاک کنید، تزریق بوتاکس، ژل و البته تزریق چربی در گیلان و مراکز معتبر آن، بدون شک یکی از راهکارهای موثریست که می‌تواند برایتان معجزه‌ی جوانی را به ارمغان بیاورد. نتایجی که با تزریق چربی می‌تواند جوانی را به پوست و صورت‌تان هدیه کند، عبارت است از:

  • از بین بردن خط خنده‌های عمیق با تزریق چربی در انواع کلینیک تزریق فیلر رشت

نابودی چین و چروک ها در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان

  • برجسته سازی باسن و سینه در جهت خوش اندام‌تر شدن بدن
  • رفع چین و چروک های مربوط به اطراف چشم؛ از جمله: برطرف شدن گودی‌های زیر چشم و همچنین خطوط پلک و فضای زیر چشم
  • برخی از افراد از تزریق چربی برای حجم دهی به لب‌های خود نیز استفاده می‌کنند که از لحاظ پزشکی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • زاویه سازی و حجم دهی به گونه‌ها، فک، صورت و البته چانه با روش تزریق چربی نیز بسیار پرطرفدار می‌باشد و درصد رضایت بسیار بالایی را از سوی متقاضیان کسب نموده است.
  • علاوه بر موارد رفع چین و چروک، این روش برای بهبود و تسریع در بهتر شدن و همچنین پرشدن خطوط اسکارهای کاشت مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جوانسازی پوست و دست‌ها نیز یکی از اهداف روش تزریق چربی به شمار می‌رود.
  • همچنین اگر به دنبال رفع لاغری شدید صورت و رفع استخوانی بودن نازیبای چهره‌ی خود هستید، روش تزریق چربی بهترین عمل در این زمینه محسوب می‌شود.

به یاد داشته باشید که انحناهای سطحی بدن و همچنین تسریع در روند بهبود زخم‌ها نیز با انجام تزریق چربی در گیلان امکان‌پذیر خواهد بود.

مراقبت‌های پیش از تزریق چربی و دوره نقاهت آن به چه شکلی خواهد بود؟

پیش از هر مسئله‌ای بایستی بدانید که دوره‌ی نقاهت تزریق چربی در گیلان و انواع کلینیک تزریق فیلر در دیگر نقاط کشور در حدود ۲ هفته می‌باشد و پس از طی این زمان، تمامی تورم‌های بوجود آمده فروکش خواهد کرد. البته که در طی دوره نقاهت دو هفته‌ای، وجود تورم در صورت و دیگر اعضایی که به آن تزریق چربی صورت گرفته است، امری طبیعی خواهد بود.

همچنین بایستی توجه داشته باشید که یک جلسه مشاوره نزد پزشک خود در کلینیک تزریق فیلر مورد نظر بگذرانید و در جلسه پیش از تزریق چربی، علاوه بر گذراندن معاینات تخصصی و دریافت توضیحات پزشکی، آگاه خواهید شد که باید از ۶ هفته پیش از عمل تزریق چربی، کشیدن سیگار و دخانیات را متوقف کنید تا روند ترمیم پوست‌تان به درستی انجام شود.

البته قطعاً نکات مربوط به استفاده از داروها نیز برای متقاضیان زیبایی به طور کامل توضیح داده خواهد شد و مراجعه کننده از مصرف داروهایی همچون: داروهای هومئوپاتی، ضد التهاب استروئیدی و همچنین مصرف آسپرین (که می‌تواند امکان خون ریزی را در بدن پس از تزریق چربی در گیلان و یا دیگر کلینیک تزریق فیلر سراسر کشور به وجود آورد!) منع خواهد شد. مجموعه‌ی این راهنمایی‌های پیش از تزریق چربی، موجب می‌شود که روند رفع چین و چروک صورت را با ایمنی کامل و اثربخشی ویژه‌ای طی نمایید.

دیگر نکات مهمی که بایستی از تزریق چربی در انواع کلینیک تزریق فیلر بدانید!

نابودی چین و چروک ها در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان

علاوه بر تمامی موارد عنوان شده برای عمل در بهترین کلینیک تزریق فیلر، بایستی توجه داشته باشید که:

  • پس از تزریق چربی در گیلان، از انجام ورزش و کارهای سنگین و خم شدن‌های پیاپی بپرهیزید.
  • تا یک روز از حمام کردن و تا سه هفته از قرار گرفتن در زیر نور شدید خورشید و همچنین فضاهای سونای خشک و بخار اجتناب کنید.
  • به شدت از ماساژ دادن‌های شدید نقاطی که برای رفع چین و چروک در آن تزریق چربی انجام شده است، پرهیز کنید.
  • همچنین تا ۲۴ ساعت از مصرف لوازم آرایشی و کرم‌های محافظ کننده دوری کنید.

لاوین؛ حرفه‌ای ترین مرکز تزریق چربی در گیلان

نابودی چین و چروک ها در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان

لاوین (orchidrasht.com) با در اختیار داشتن پزشکان و کارشناسان کارآمد، محیطی زیبا و بهداشتی، دستگاه‌ها و ادوات پیشرفته، سالن‌های اختصاصی و حرفه‌ای، فروشگاه مجهز لوازم بهداشتی و آرایشی و آشنایی با به روزترین روش‌های تزریق چربی و ژل در جهت جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت، همواره پذیرای بانوان و آقایان از در بهترین مرکز تزریق چربی در گیلان می‌باشد. پس به راحتی می‌توانید با حضور در حرفه‌ای ترین کلینیک تزریق فیلر رشت و گیلان، جوانی را به پوست و صورتتان تقدیم کنید...

نشانی: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهار راه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

تلفن تماس: 0133636 - 01333732526 - 01333764926

شماره همراه: 09117580104

نظر شما