شناسهٔ خبر: 44122801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفت و آمد شبانه خودرو در مشهد ۸۰ درصد کاهش یافت

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌ رضوی گفت: رفت و آمدهای شبانه خودروها در شهر مشهد طی ساعات منع تردد در ۲ شب گذشته حدود ۸۰ درصد نسبت به روزهای عادی کاهش داشت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اولین شب اجرای طرح منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح روز بعد، رفت و آمد خودروها در مشهد حدود ۶۷ درصد و در ۲ شب گذشته در مجموع نیز ۸۰ درصد کاهش داشته ‌است.
وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد از رفت و آمدهای انجام شده در این ساعات مربوط به خودروهای امدادی، خدماتی، حمل بار، مسافربری و انتظامی بوده است که مشمول طرح منع تردد نیستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی گفت: در ۲ شب اول اجرای این طرح برای رانندگان ۱۳ هزار خودرو در مشهد پیامک هشدار ارسال شد.
وی افزود: از دیشب نیز پیامک جریمه و اعمال قانون ۲ میلیون ریالی برای مالکان خودروهای متخلف ارسال می‌شود و در اولین پیامک ثبت شده موضوع تخلف برای اعمال قطعی جریمه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که تخلف محرز شد در مرحله بعد پیامک اعمال جریمه قطعی ارسال می‌شود.

سرهنگ دهنوی ادامه داد: در مجموع شهروندان تاکنون همراهی خوبی در اجرای این طرح داشته‌اند.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

نظر شما