شناسهٔ خبر: 44122790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سبقت انتشار کرونا از تصمیم‌گیری مدیران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت انتشار ویروس بیشتر از سرعت تصمیم‌گیری مدیران بوده است و شرط موفقیت و کنترل کرونا سبقت گرفتن از سرعت انتشار ویروس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی با اشاره به اینکه صبح امروز مجلس میزبان شاهین محمدصادقی، رئیس بسیج جامعه پزشکی برای بررسی طرح حافظان سلامت بود، اظهار داشت: شرایط کنونی نشان داده است که سرعت انتشار ویروس بیشتر از سرعت تصمیم‌گیری مدیران بوده است و شرط موفقیت و کنترل کرونا سبقت گرفتن از سرعت انتشار ویروس است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه ما درمان را اولویت قرار داده‌ایم و از بیمارستان‌ها شروع کرده‌ایم در حالی که در این قرارداد مشترک بین وزارتخانه و بسیج از بهداشت و پیشگیری استفاده می‎‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در پیشگیری ۴ عدالت اجتماعی، جلب مشارکت مردمی و اجتماعی، هماهنگی بین بخشی و تکنولوژی مناسب وجود دارد گفت: به دلیل اینکه طرح حافظان سلامت از کوچک‌ترین و دورافتاده‌ترین جاهای شهر شروع و به حاشیه شهرها سرکشی می‌کند و از خانه‌ها آغاز می‌شود عدالت اجتماعی را شامل می‌شود و چون مردم خودشان مشارکت می‌کنند، جلب مشارکت فراهم می‌شود.

شیخی با بیان اینکه در این طرح از تست‌های تشخیص سریع برای شناسایی افراد استفاده می‌شود پس از تکنولوژی هم بهره‎برداری می‌شود، بیان کرد: استراتژی اصلی و روح حاکم بر این طرح به جای دفاع از ویروس مهاجم حمله به ویروس می‌کند که خود باعث قطع زنجیره انتقال می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا کرونا را با نگاه‌های اجتماعی حل کرده است، عنوان کرد: اگر افرادی درگیر بیماری باشند به ویژه اقشار آسیب‌پذیر که شناسایی شده‌اند قرنطینه خانگی یا قرنطینه معکوس می‌شوند، چرا که احتمال خطر برای این افراد بیشتر است، در این طرح اجرای قانون نظام ارجاع و پرونده الکترونیکی نیز شرایطش فراهم می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

نظر شما