شناسهٔ خبر: 44122665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

گروه استان‌‎ها- ۷۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند با نگاه ویژه سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

صاحب‌خبر -

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در آئین اهدا 715 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اظهار داشت: در پی سفر سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان، مقرر شد که برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان نیازمند، با مشارکت دستگاه‌های مختلف نظیر کمیته امداد امام خمینی ره کالاهای اساسی برای زوج‌های نیازمند فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از طرف سپاه پاسداران در مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: سپاه پاسداران همواره خدمت صادقانه به مردم را رسالت خود دانسته، و در ایام درگیری با ویروس کرونا اقداماتی اعم از مقابله و کمک به معیشت مردم و‌... صورت گرفته، و تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس همراه مردم عزیز خواهیم بود.

سردار خرمدل در ادامه خاطر‌نشان کرد: سپاه پاسداران در ماه‌های گذشته کمک‌هایی در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم تحریر، لوازم ورزشی ویژه مدارس و جهیزیه برای زوج‌های نیازمند اهدا نمود، که امروز نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) 715 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در سطح استان اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه به توزیع دو هزار بسته کمک مومنانه توزیع 800 مورد کمک مومنانه در امروز خبر داد.

خرمدل خاطر نشان کرد: در هفته بسیج 3 هزار و 258 پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود، که این تعداد شامل افتتاح 235 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد، 9 پروژه آبرسانی، 5 مورد کانال آب‌رسانی کشاورزی، 30 مورد کمک به ساخت مساجد در مناطق محروم، 844 مورد گازرسانی به منازل مددجوبان کمیته امداد است.

مقام ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از آمادگی سپاه پاسداران برای انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی و حمایتی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم خبر داد.

انتهای پیام/541/ ت

نظر شما