شناسهٔ خبر: 44122533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نایب رئیس مجلس:

حواله قیر رایگان در بین دستگاه‌ها توزیع نمی‌شود

نایب رئیس مجلس گفت: حواله قیر رایگان میان دستگاه‌ها توزیع نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

علی نیکزاد چهارم آذر اظهار کرد: حواله قیر رایگان میان دستگاه‌ها توزیع نمی‌شود تا رانت و فسادی رخ دهد، بلکه اعتباری در حدود 4 هزار میلیارد تومان با تخصیص صد درصد از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آسفالت ۱۴۰ میلیون متر مربع با اجرای قانون تامین قیر رایگان خبر داد و گفت: حواله قیر رایگان توزیع نمی‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای تبصره 1 قانون بودجه سال 99 کشور، 140میلیون متر مربع آسفالت و روکش خواهد شد و در نشست امروز مقرر شد دستگاه‌های تعیین شده در قانون مذکور، ظرف 48 ساعت جداول استانی خود را به مجلس و سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند تا اعتبارات مدنظر تا پایان هفته اختصاص یابد.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، وی اضافه کرد: مطابق این قانون، 50درصد از اعتبارات در اختیار وزارت راه، 21درصد در اختیار بنیاد مسکن، 17درصد در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، 5درصد در اختیار نوسازی مدارس، 4درصد در اختیار سازمان جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی و 3درصد در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد و پس از آن این اعتبارات از سوی دستگاه‌ها به‌صورت استانی در اختیار سازمان‌های مربوطه قرار گرفته و آن‌ها صرفا اقدام به تامین قیر می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما