شناسهٔ خبر: 44122495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده مردم بناب در مجلس:

برخی منافع ملی را نادیده می‌گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می‌دهند/ از قرارداد مالی گردشگری خاتم‌الانبیا (ص) در آذربایجان شرقی حمایت می‌کنیم

نماینده مردم بناب در مجلس در رابطه با قرارداد مالی گردشگری توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی گفت: برخی منابع ملی را نادیده می‌گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می‌دهند.

صاحب‌خبر -

«محمد باقری بنابی»، نماینده مردم بناب در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با قرارداد مالی گردشگری توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی گفت: در قرارداد مالی گردشگری برای توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار در گروه مالی مشارکت دارد، این یک قرارداد حیاتی و مهم برای توسعه استان آذربایجان شرقی و شمال غربی قلمداد می شود و می تواند، در آینده یکی از قطب‌های فولادی کشور قرار گیرد.

او ادامه داد: حاشیه های ایجاد شده پیرامون این قرارداد بی اساس و بی منطق است که متاسفانه در کشور از چنین حاشیه هایی کم نداریم و گاها توسعه استان ها را با مشکل مواجه می کند. قرارگاه خاتم الانبیا جایگاه حقوقی دارد و می تواند، برای حل مشکلات کشور قدم بردارد و در اشتغال و سرمایه گذاری کشور تاثیرگذار باشد.

باقری بنابی بیان کرد: متاسفانه برخی، منابع ملی را نادیده می گیرند و منافع حزبی و شخصی خود را در اولویت قرار می دهند. در رابطه با این قرارداد هم، برخی منافع حزبی خود را مدنظر قرار می دهند و به حاشیه ها دامن می زنند. همه افراد و دلسوزان کشور و نظام از این چنین قراردادهایی حمایت کنند تا کشور سروسامان پیدا کند. 

رییس فراکسیون مستقلین ولایی‌ اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در سراسر کشور برای توسعه و پیشرفت کشور اقداماتی انجام داده است. برخی که منافع شان تامین‌ نمی شود و به خطر می افتد، به حاشیه سازی ورود می کنند؛ این قرارداد یک کار بزرگ و مبارکی است و از آن حمایت می کنیم. 4

گفتنی است؛ یک کانال تلگرامی انتقاداتی را نسبت به امضای توافقنامه میان «قرارگاه خاتم‌الانبیا و گروه مالی گردشگری برای توسعه فولاد بناب آذربایجان شرقی» مطرح کرد. انتقادهایی که هدف‌ آنها سعید محمد به عنوان فرمانده این قرارگاه بود.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما