شناسهٔ خبر: 44121695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسیج کرمان ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در حاشیه مرحله سوم کمک مومنانه در حسینیه ثارالله کرمان افزود: امروز فاز دوم از مرحله سوم کمک های مومنانه در هفته بسیج انجام می شود که با مراحل قبل تفاوت دارد و در این فاز علاوه بر کمک های معیشتی در حوزه های اشتغال و ازدواج آسان، جهیزیه و آزادی زندانیان غیرعمد نیز برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: این مرحله از کمک مومنانه با هماهنگی بین سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی انجام می شود که هر بسته معیشتی بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: این بسته ها شامل برنج ایرانی و هندی، حبوبات، سویا، چای، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی و ۶۵۰ کیسه آرد (مختص جنوب کرمان ) می شود که در میان افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۲ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده است بیان کرد:  توزیع در این مرحله با مراحل قبلی متفاوت است و کمک ها در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا به صورت محله محور و پایگاه محور و در جاهایی که فشار ویروس کرونا موجب آسیب دیدن معیشت مردم شده است، انجام می شود.

سردار معروفی تاکید کرد: برنامه ریزی و اجرای کمک های مومنانه تا زمانی که  مردم درگیر ویروس کرونا هستند ادامه دارد و  توزیع این کمک ها با حفظ کرامت بین افراد نیازمند انجام می شود.

وی افزود: اصرار داریم خیرین در این کار خداپسندانه شرکت کنند و آمادگی داریم تا کمک های خیرین را همانگونه که تمایل دارند بین نیازمندان توزیع کنیم.

نظر شما