شناسهٔ خبر: 44121629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس پلیس راهور استان:

کاهش ۳۰ درصدی ترددهای درون شهری را در کرمانشاه داشته‌ایم

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال قانون ۲۲۱ دستگاه خودروی متخلف در سطح شهرهای استان طی سه روزی که از اعمال طرح ممنوعیت تردد شبانه می گذرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

‌سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: از مجموع خودروهای اعمال قانون شده ۵۳ دستگاه اقدام به برداشتن پلاک و یا مخدوش کردن آن کرده بودند.

وی ادامه داد: اعمال قانون ۱۶۸ خودرو نیز مربوط به خودروهایی می شود که با وجود تذکرات ارایه شده توسط پلیس اصرار به تردد در ساعات ممنوعه( ۲۱ شب تا ۴ بامداد) داشتند.

 شیری افزود: در ۷۲ ساعت اخیر همچنین ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه که اقدام به باز کردن پلاک یا مخدوش کردن آن کرده بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد شبانه، صاحبان 3263 دستگاه خودرو نیز مورد تذکر لسانی قرار گرفته اند.

وی همچنین از تداوم برخورد قاطعانه با خودروهای متخلف خبر داد و گفت: این برخورد با آن دسته از رانندگانی که برای فرار از اعمال قانون مبادرت به درآوردن پلاک، گل مالی و یا مخدوش کردن آن می کنند، شدیدتر خواهد بود.

شیری در پایان با اشاره به کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی میزان ترددها در طول روز، همکاری مردم با پلیس در خصوص ترددهای شبانه را نیز مناسب توصیف و از آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما