شناسهٔ خبر: 44121555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان خبرداد:

اعمال جریمه ۲۰۰ خودرو در شب نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد

صاحب‌خبر -

هادی کریمی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نباید هیچ ترددی در سطح شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت نیاز به تردد ضروری در شهر می‌توانند با استفاده از تاکسی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سفرهای درون شهری خود را انجام دهند، افزود: جریمه تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندانی که بدون توجه به محدودیت‌های اعلام شده و هشدارهای مسئولان ستاد کرونا در ساعات تعیین شده در سطح شهر تردد می‌کنند مشمول جرایم در نظر گرفته شده خواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خودرویی در خیابان‌ها به غیر از تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌ها و وسایط امدادی تردد داشته باشند، توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی پلاکش ثبت و برای آن جریمه صادر می‌شود.

کریمی با بیان اینکه کد جدید تعریف شده از سوی پلیس راهور بر روی سامانه‌های مکانیزه ثبت تخلف فعال شده است، تصریح کرد: امکان اعمال قانون توسط دوربین‌های نظارت تصویری توسط پلیس راهور نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: همه موظف به رعایت محدودیت دو هفته‌ای هستیم و بدون شک کاهش تردد می‌تواند در چهار هفته آینده تأثیرات قابل توجهی را در سطح کشور بگذارد.

نظر شما