شناسهٔ خبر: 44121431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

معرفی کتاب؛

پیدا کردن شادی و معنای زندگی با «فرضیه خوشبختی»

کتاب «فرضیه خوشبختی» نوشته جاناتان هایت با ترجمه ساناز فرشیدفر از سوی نشر نوین به چاپ رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «فرضیه خوشبختی» نوشته جاناتان هایت با ترجمه ساناز فرشیدفر در نوبت چاپ اول از سوی نشر نوین منتشر شد.

جاناتان هایت روان‌شناس اجتماعی و استاد دانشگاه نیویورک با تخصص روان‌شناسی اخلاق است. او از سوی دو مجله فان پالیسی و پراسکپت در فهرست برترین اندیشمندان جهان جای گرفته‌است.

در قسمت پشت جلد این کتاب یادداشتی از وب‌سایت «بوک پیج» می‌خوانیم: «این کتاب نگاه باز و قدرتمندی‌ست از منظر منطق‌گرایی علمی و فراتر از تجربه‌های روزمره  انسانی به فلسفه، واقعیت‌های روان‌شناسی و ناشناخته‌های معنوی. کاوشی صادقانه است که نتیجه می‌گیرد زندگی در تعادل تضادها شاید بهترین نوع زندگی باشد.»

ویلیام دامون، نویسنده  کتاب «کودک بااخلاق» درباره این کتاب می‌گوید: «هر صفحه این کتاب، بینش گران‌بهایی به ما می‌دهد در مورد زندگی خوب و اینکه کجا دنبالش بگردیم.»

دیوید جی. مییرز، از کالج هوپ، نویسنده «کتاب بصیرت: قدرت و خطراتش» درباره کتاب «فرضیه خوشبختی» می‌نویسد: «یک اثر ادبی- هنری هوشمندانه است که پارچه‌ای از خرد می بافد. تاروپود این پارچه را خرد کهن و مدرن، مذهب و علم، شرق و غرب و همین‌طور لیبرالیسم و محافظه‌کاری تشکیل می‌دهد؛ همه این‌ها با هدف راهنمایی کردن ما به سوی زندگی پرمعناتر، اخلاق‌مدار و رضایت‌بخش به هم تنیده شده اند.»

کتاب «فرضیه خوشبختی» در ۲۸۸ صفحه با قیمت ۵۹۰۰۰ تومان به همت نشر نوین روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما