شناسهٔ خبر: 44119045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان از طریق سامانه سامد به مشکلات ۳۵ نفر رسیدگی کرد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان روز سه‌شنبه با حضور در محل سامانه سامد و از طریق تماس تلفنی مستقیم با مردم استان به درخواست و مشکلات ۳۵ نفر از اهالی شهرها و روستاهای مختلف رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،  بهمن مرادنیا در مدت یک ساعت حضور در سامانه سامد، از طریق تلفن ۱۱۱ با تعدادی از مردم استان به گفت و گو پرداخت و مشکلات آنها را برای پیگیری یادداشت کرد تا از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مسائل مطرح شده رسیدگی کرده و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

وی سپس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سامانه سامد کانال ارتباطی بین مردم و مسوولان است تا مشکلات و مسائل مختلف مردم منعکس شده و از طریق دستگاه‌های مربوطه بررسی و پیگیری شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه این سامانه در شرایط کنونی فرصت مناسبی برای انعکاس مشکلات مردم بدون حضور آنان فراهم کرده است، یادآور شد: در این شرایط که کرونا کار را سخت کرده، مسوولان باید بیش از پیش با مردم در ارتباط بوده و پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات شان باشند.

مرادنیا به پاسخگویی به ۳۵ نفر از شهروندان در ارتباط امروز خود با مردم اشاره کرد و گفت: درخواست مردم بیشتر در بخش‌های عمرانی و اشتغال بود که مسائل و خواسته‌های مطرح شده به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود و سپس نتیجه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از استاندار کردستان، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با حضور در مرکز ارتباطات سامد به مدت یک ساعت پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم است.

نظر شما