شناسهٔ خبر: 44118423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملاقات مردمی شرکت توزیع برق به خط ۱۲۱ منتقل شد

ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد که از این پس پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم در حوزه برق از طریق خط مستقیم ۱۲۱ انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فرامرز سپری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی خدمات غیرحضوری یک ضرورت است که شرکت توزیع برق نیز به دلیل گستردگی خدمات و شمار زیاد مشترکین متعهد به تداوم خدمات در فضای غیرحضوری است .

وی همچنین به محدودیت های تردد اشاره کرد و گفت : این مساله نیز حضور مشترکان برق برای حل مشکلاتشان در شرکت توزیع را سخت کرده است که خط ۱۲۱ می‌تواند بهترین مسیر برای پیگیری مطالبات باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق افزود : خط تلفن ۱۲۱ از این پس سه شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ ظهر به طور مستقیم برای ارتباط با مدیریت شرکت در اختیار مشترکان است.

سپری از مشترکان خواست تا در صورت امکان از تردد غیرضروری به ادارت و شرکت برق خودداری کنند و در این روزها بیشتر در خانه بمانند.

مازندران دارای دو شرکت توزیع برق مازندران و غرب است که در مجموع ۲ میلیون مشترک مصرف کننده برق دارند .

شرکت توزیع برق مازندران بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که از ساکنین شهرستان گلوگاه تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان آمل را شامل می شود.

نظر شما