شناسهٔ خبر: 44118032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحویل پنج منزل مسکونی به مددجویان کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هفته بسیج، مجموعه عظیم بسیج را یادگار بی‌نظیر امام امت عنوان کرد و اظهار کرد: تفکر بسیجی همواره راهگشای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف بوده و هرجا کشور به بسیج نیاز داشته، این مجموعه با قدرت و صلابت و با تمام وجود ورود کرده و با لطف خداوند از ادای وظیفه خود سربلند هم بیرون آمده است.

وی حوزه ماموریتی بسیج را محدود به عرصه‌ای خاص ندانست و گفت: برای بسیجی فرقی نمی‌کند در دفاع مقدس حضور یابد یا در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و یا در عرصه های علمی و فرهنگی و هنری و.... بلکه بسیجی به دنبال ادای وظیفه خود به بهترین شکل است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: تفکر ناب بسیج محدود به کشور عزیزمان نبوده بلکه با صدور فرهنگ ناب بسیج به کشورهای منطقه، با لطف خداوند متعال فتنه‌های بزرگی در منطقه کشف و خنثی شده است.

وی در ادامه از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت بسیجیان سلحشور و مردم عزیزمان، امسال برنامه ها عمدتا به صورت مجازی و یا با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

بداغی فضاسازی در سطح شهر و روستاها، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک برای ضدعفونی اماکن پرتردد، برگزاری رژه موتوری، توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند، توزیع ماسک، دیدار معتمدین بازار، کارگران و هیئت اندیشه‌ورز با فرمانده سپاه، مسابقه کتابخوانی مجازی، تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان و نیازمندان و غبارروبی مزار پاک شهدا را از جمله برنامه‌های این هفته دانست.

وی از آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: همان گونه که حضور سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی خواب را از چشم داعشی‌ها ربود و باعث شکست آنها در منطقه شد، امیدواریم با لطف خداوند متعال و به برکت نام این شهید بزرگ، اجرای طرح شهید سلیمانی موجبات شکست ویروس کرونا از جامعه را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما